2014. június 24., kedd

Tánclépésnyi életpillanat

Avagy hódolva Murakami elött.


A boldogság jobbára elérhetetlen, alkalmazkodni kell a világhoz... 

A Tánc tánc tánc-ban minden megvan, amiért Murakamit kedvelni lehet - képzelet és valóság keveredése, 
magányos hősök, titokzatos természetfölötti események, nyomozás, és sok zene

596 oldalon átszőtt meseszerű történet , nagyon szórakoztató de komoly is egyben, mikor elértem az utolsó betűhőz behajtottam ennek a csodás könyvnek a fedlapját és magamhoz öleltem , nem is hittem el hogy ilyen könyv is van ami ilyen érzelmeket ki válthat belőlem , szorongattam magamhoz hátha akkor még íródik hozzá pár sor , amivel nem végleg fejezem be ezt a nagyszerű könyvet.
megfordult a fejemben hogy az utolsó szót nem fogom elolvasni , így nem olvasom ki és mivel kölcsönbe kaptam , csak gondolati szinten játszogattam el a gondolattal  de nem tudtam volna hogy viszont látom e nagyszerű könyvet ezért fájó szívvel de befejeztem.
Murakami-tól már olvastam a Kafka a tengerparton c. könyvet , így sejtettem mi vár rám , de ez még a sejtéseimet is felülmulta.. 
 Ügyesen kell táncolni ,mindig csak táncolni - Mondja a regényben a Birkaember

Ez az a fajta könyv amit lehetetlen letenni. aludni se tudsz miatta , mert folytatni akarod ,de aztán rájöttem hogy az oldalszám véges , visszafogtam magam, baromi nehezen. 
Ez a könyv azt suttogja álmomban  is : olvass még egy pöpet ,  vagy : itt vagyok , itt vagyok , olvass.
Hát ilyen ez a könyv :Letehetetlen , megunhatatlan egy zseniális írótól.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése