2014. június 24., kedd

Antikomunikativ

Magamnak való vagyok az igaz, de elboldogulok a nem lapokon megbuvó eredeti könyvnélküli tàrsas folyamatokban is mint a beszéd màs emberekkel ismerkedés vagy egy szituàció kezelése. Erre hozzàmvàgjàk hogy Antikomunikativ. Ezzel mintha megpecsételnének és ràmégne hogy UFO ezzel pedig azt érzékeltetik nem tarozom ide ehez a normàlis vilàghoz, de szerintem forditva van, én vagyok a normàlis nem az aberàlt tàrsadalom ami tèvesen itél meg. Ettöl menekülök.

A könyveim nélkül én egy senki vagyok.
A könyv tesz azzà ami vagyok miutàn
megtépàzott az élet.
A könyveim az életem nélkülük,
én egy könyvtelen kis hülye vagyok a semmivel
A könyvek jelentenek nekem mindent
A könyvek a megmentöim, nem fogom öket dugogatni.
Mint holmi unalmas szar értéktelen tàrgyat...
Mert a könyv tele van élettel a könyv nem itél el
a könyv lapjai közé tudok bujni, mert bizok a könyvekbe
Nem vernek àt nem közösitenek ki...
A könyv az egy csoda.
A könyv az én baràtom aki megnevettet
Ami minden élethelyzetben ott van velem, nem hagy el.
A könyv az én lelkitàrsam.
Nincs felesleges könyv ,
Szeretem mert nem bànt
Megosztja a történeteit velem a lapok betük àltal üzen...
A könyv az én lelki békém kulcsa a nyugalom szigetéhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése