2014. június 27., péntek

csalàd , baràtok és a nyár

Család fontos az ember èletében , kicsiként ragaszkodó   aggódó szülök , hisztizö fagyizó kislànyok és kisfiuk. Meleg , otthoni zsivaj, becsábitó hideg hullàmok , kacaj , vig nevetés  , jàtékok és gyerekek utàni futkosàs , örökös mosoly az arcokon , meleg. Ezt jelenti nekem a nyàr.
Idillikus futkàrozàs amikor a pici poronyt és a nagyapa is a jó levegön bohockodik  .
Futkàrozó kutyàk , kocogó és locsogó vidàm emberek hada, uszik àt az életünkön nap mint nap , làtom vidàm arcokat és elgondolkodom hogy miben màs az ö életük, miben külömbözünk annyira hogy önfeledt jókedv elérhetetlennek tünik szàmomra , legalàbbis az övéké.
Napos idö , fàk takaràsàban aranyos kis padok napsütés ficànkolàs , happy.
Én is ezt szeretném. Megteremteni a hangulatot , megélni a boldog pillanatot.
Fejem hasogat a zsivajtol mit kis lurko unokaöcséim szolgàltat vidàman nevetve. Legalàbb ő boldog.
Felforgatni kutatni az energia utàn , majd a nap végén ledögölni a hüvös àrnyékba egy könyvel és szunyogcsipésmentesen szép àlomba merülni.
Pillanatok alatt , ismerösök elfelejtenek , baràtok pedig vàlasznélkül hagyva àcsingozom a baràti tàrsasàg irànt, nembeszélve egy kis nyugalmamért ami nem akar elérkezni.
Kifogàs és vàlaszolatlanul tengödök és màr tényleg elhiszem amit magamba motyogok: nekem nem kellenek baràtok , olyaok biztosan nem akik elfeljtenek, de olyan nehéz elfordulni tölük  , mert akkor màr ők se lesznek ott nekem.
A végén elhiszem hogy csalàdom eggyes tagjain kivül nem àll senki melletem , aki pedig ott van nyüstöl , megfésüli a rakoncàtlan tincseimet amikor elhagyom magam felàlit utànna leteremt vagy olyanra késztet amit tudom hogy meg kell tennem .segitségre lelek , beszélget àpol ha beteg vagyok , elpanaszolhatnàm a gondjaimat meghalgatna  , értelmessen tanàcsot adna, nem hagyna elveszni. Elolvassa a féltett gondolataimat törödik velem pàtyolgat, de elvàràsokat tàmaszt amiknek én örömmel felelek meg .végezetül szertném Megköszönni (neked) hogy olvasol , tàmogatsz és ha nem is mutatom ki kellöképpen de ez engem örömmel tölt el hogy itt vagy nekem. Szeretlek. És még egyszer Köszönöm . nem tudom mi lenne velem nélküled.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése